CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 22 Mei 2009

KERINDUAN DARI JAUHAN

Hari ni hari ke 4 aku berkhidmat di caw kemaman, dan 4 hri jgk aku telah meninggalkan kakak ku syg di kuala berang...sebaik melangkah kaki ke cawangan kemaman aku merasakan satu kelainan berlaku.Mananya keriuahan yang dlu ku rasai. Sudah hilang segala lawak jenaka antara kami dlu2. Tapi batas pergaulan tetap dijaga...Terasa amat rindu pada kenangan n suasana lalu.
Teringat kenangan makan bersama, indah sekali.."zuan,goreng pisang rM2, kepok RM2 pahtu goreng ubi RM2,kekg ktaorg byor".......tula antara pesanan yg pernah aku ucapkan dlu... time makan bapok la riuh, cstmer mari masing2 mula la, sorg cri tisu, 2 cri tisu.pastu adalah yang terlekat kak gigi la , kat mulut la.macam2 ragam kami.. kalu bab makn serah kat zuan, syok tgk dia mkn.hahahahahaah.
Bila ada pertukaran staf conform akan diadakan jamuan perpisahan. Mcm2 tempat kami buat perpisahan itu, tp time aku dlu ktorg buat kat seri kalong.be..............................st sgt tau.mkanan dia sda.......ppp sgt....
Terasa 2 bulan lbih d kuala berang suatu masa yang singkat..kat sna aku bnyak blaja benda yang bru..Dengan bermasalah2 yang di hadapi byak mengajar aku ngn kak ida erti sbar. Walaupn hti meronta nak marah tp nak wat guana.hahahahahahh.saboooooooooooor jela.hahahaahah
Kehadiran staf bru di caw kuala berang telah menambahkan lagi kecerian caw kuala berang. Dengan perwatakkannya yg lembut n sopan, untungla la siapa yang memilikinya.ehhheheheehh...jgan marah ye kak,gurau je.heheheheh...
Tapi kini smua tu hanya tinggal kenangan..bila teringat kenangan lalu sebak gak rasa, tapi xpe...makin jauh mkin sayang.btl x?

0 ulasan: