CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 5 Jun 2009

KAHWIN LAGI???

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana telah terlaksana impian abgku untuk memiliki isteri tersayang.9.30 mlm semalam, kedua-dua pihak telah berkumpul di masjid yang telah ditetepkan bagi melaksanakan upacara akad nikah. Dengan padanan baju melayu putih,nampak segak je abg aku.hehheheeh..perasan la plak aku ni.ehheeh..dari segi air mukanya jelas menampakkan kedebaran dan ketakutan.Almaklumlah nak akad nikah katakan.hehehhe.. Bagi kaum lelaki ni la time yg paling mendebarkan,btul x?eleh...xyah tipu la.itula realitinya kan..Walaubagaimana pun alhamdulillah upacara akad nikah tu berjalan lancar.Sabtu ni majlis kat umah pihak pompuan dan kenduri umah aku pulak 12/06/09 ni.Jemput la shbt2 smua ke majlis umah aku nanti ye..heheh..
Sekarang makin bertambah la ahli kuage aku..heheheheh.3 thn berturut-turut umah aku buat kenduri kwin tau..smua majlis kwin abg2,akak2 aku xtau la bla agaknya.kot2 aku dlu kot..heheheh..gatal sungguh aku ni..gurau je..kalu shbt2 nak th ni adalah kakak ipar yg ke 6 tau. buat pengetahuan shbt2 jgk, aku dah memiliki 6 org kakak ipar, 2 abg ipar n 16 orang anak sedara. InsyaAllah bln 9 nanti akan bertambah sorang lg.hehhe..

0 ulasan: